0zł

Korduma kippuvad küsimused (KKK)

Et säästa teie väärtuslikku aega, oleme kokku kogunud ostjate korduma kippuvad küsimused ja vastused neile.

1. Kuidas valida raami suurus? Mis on jalgratta raami suurus?

Jalgratta raami suurus määrab jalgratta enda suuruse, mille järgi saab hinnata, kas valitud mudel vastab kliendi enda vajadustele. Selleks, et määrata õige raami suurus, piisab enamasti jalgratturi pikkusest.
 
2. Kuidas valida jalgratast, kui ma ei tea, milline oleks õige?
 
Täitke kontaktteabe vorm alljärgneva teabega: mis tüüpi piirkonnas kavatsete sõita, kui tihti kasutate ratast, kui palju maksimaalselt soovite kulutada ratta ostuks ja teie nõuded ostetavale jalgrattale. Teavet ja vastuseid annavad meie konsultandid, kes nõustavad ja pakuvad vastavalt tehnilistele omadustele ja hinnatasemele sobivaima jalgratta.
Eri tüüpi jalgrataste kirjeldused ja nende otstarbe leiate siit ning teavet õige jalgratta valimise kohta siit.

3. Kas internetis tellitud jalgratas saadetakse kokkupandult?

BIKKO.ee e-poes ostetud jalgrattad saadetakse originaalpakendis (kui ei ole märgitud või tellimuse ajal valitud teisiti). Selline pakend tagab jalgratta maksimaalse ohutuse ladustamise ja transportimise ajal ning aitab vältida võimalikke kahjustusi. Originaalpakendis on jalgratas enamasti lahtivõetud esiratta, juhtraua, istme ja pedaalidega, samuti tuleb vajadusel reguleerida piduri- ja käiguvahetussüsteemi. Enne jalgratta kasutamist tuleb see õigesti kokku panna ja reguleerida või lasta seda teha eritöökojas, kus kokkupaneku ja taatlemisteenust osutatakse professionaalselt ja kiiresti (see võib maksma minna 15–30 € olenevalt jalgratta keerukusest).
Teie mugavuse huvides pakume jalgratta kohaletoimetamise eelset kokkupanekut, mis maksab koos kohaletoimetamisega vaid 26,90 € ühe jalgratast kohta. Jalgratta kokkupaneku ja XL-pakendis tarne teenus sisaldab esiratta, istme ja juhtraua paigaldust, pidurite ja käiguvahetussüsteemide täielikku reguleerimist ning jalgratta kohaletoimetamist suures pappkarbis, kus jalgrattalt on eemaldatud ainult pedaalid ja juhtraud küljele keeratud.

4. Mulle meeldib väga teie pakutav jalgratas, kuid hind...

BIKKO.ee soovib, et kaupluse iga klient oleks meilt ostetud jalgrattaga täiesti rahul. Seetõttu pakub meie kauplus võimalust läbi rääkida jooksva aasta kollektsiooni jalgrataste hindade või vanemate mudelite hindade osas, mis ei ole kampaaniakaup. Jalgratastele, mida müüakse soodushinnaga, juba kehtivad eripakkumised, kuid teie isiklikult võite oodata lisa- ja eksklusiivset pakkumist.

5. Kui ma ei leia mulle huvipakkuvat kaupa, kas saate pakkuda midagi sobivat?

Jah. Kui te ei leia meie e-poest huvipakkuvat kaupa, võtke palun meiega ühendust ja me pakume teile alternatiivseid võimalusi.

6. Ma ei saanud pärast tellimuse esitamist tellimuse kinnitust. Mida teha?

Pärast tellimuse esitamist lisatakse see tellimuste ootejärjekorda. Sel ajal võidakse kontrollida teie valitud kauba kättesaadavust, st kas see on olemas meie või tootja laos. Pärast kättesaadavuse kinnitust saadetakse teile e-posti teel tellimuse kinnitus ja juhised edasiseks tegutsemiseks.